Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Gminy Nowy Targ
Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
http://epuap.gov.pl
/78cwtf8o9i/SkrytkaESP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
-
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
-
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (pon. 07:00-15:30, wt.-czw. 7:00-15:00, pt 07:00-14:30) do Sekretariatu instytucji mieszczącego się w pokoju nr 208 przy ul. Bulwarowej 9 w Nowym Targu na następujących nośnikach danych:
-
Pamięć masowa USB 1.1 lub nowszy
-
Płyta CD-RW DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
-
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
-
Akceptowalne formaty załączników to:
-
DOC,DOCX, RTF
-
XLS, XLSX
-
CSV
-
TXT
-
GIF, TIF, BMP, JPG
-
PDF
-
ZIP
-
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
-
dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
(ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych artykuł 3 punkt 1 podpunkt 4)