• ewidencja przedsiębiorców będących osobami fizycznymi;
• udostępnianie informacji o przedsiębiorcach i innych podmiotach w zakresie wskazanym w ustawie;
• umożliwienie wglądu do danych bezpłatnie udostępnianych przez Centralną Informację Krajowego Rejestru sądowego;
• umożliwienie ustalenia terminu i zakresu zmian wpisów w CEIDG oraz wprowadzającego je organu.
1. Osobiście składając wniosek do CEIDG za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej CIEDG. Wniosek o wpis do CEIDG za pośrednictwem systemu elektronicznego musi być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocową ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym. Wniosek może być również podpisywany podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, albo podpisywany podpisem osobistym, o którym mowa w przepisach o dowodach osobistych, albo podpisywany w inny sposób akceptowany przez system CEIDG umożliwiający jednoznaczną identyfikację osoby składającej wniosek i czas jego złożenia.
2. Wizyta w dowolnym urzędzie gminy i złożenie wniosku CEIDG w wersji papierowej podpisanego własnoręcznie. Upoważniony pracownik urzędu dane z wniosku przeniesie do platformy CEIDG oraz opatrzy bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer