Zamieszczenie w BZP 130218-2012 z 24 kwietnia 2012r.
z uwzględnieniem zmiany treści ogłoszenia w BZP 138382-2012 z 30 kwietnia 2012r.
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GPI.271.1.8.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2662632, faks 018 2662152.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w miejscowościach: Ludźmierz, Krauszów, Łopuszna, Ostrowsko, Szlembark i Dębno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w miejscowościach: Ludźmierz (dł. 150m), Krauszów (dł. 250m), Łopuszna (dł. 310m), Ostrowsko (dł. 250m), Szlembark (dł. 150m) i Dębno (dł. 340m).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV: 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6).
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: -----.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty - wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oraz niniejszym ogłoszeniu
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Możliwa jest zmiana terminu wykonania zadania przy zaistnieniu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wpływają na termin jego realizacji. Możliwe jest dokonanie zmniejszenia zamówienia lub dokonanie zamówień dodatkowych w przypadku robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej i SIWZ, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -----.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
PLIKI DO POBRANIA:
SIWZ 161.86 KB 24.04.2012 12:06
Załączniki 106.58 KB 24.04.2012 12:06
Załącznik Nr3 cz.1 Ludzmierz - Przedmiar Robót 37.79 KB
Załącznik Nr3 cz.1 Krauszów - Przedmiar Robót 37.93 KB
Załącznik Nr3 cz.2 Łopuszna - Przedmiar Robót - zakres skorygowano wyjaśnieniem z dn. 30.04.2012 (załaczono poniżej) 36.26 KB
Załącznik Nr3 cz.2 Ostrowsko - Przedmiar Robót 40.95 KB
Załącznik Nr3 cz.3 Szlembark - Przedmiar Robót 49.44 KB
Załącznik Nr3 cz.3 Dębno - Przedmiar Robót 42.05 KB
Załącznik Nr4 cz.1. - STWiOR Ludźmierz, Krauszów 242.22 KB
Załącznik Nr4cz.2. - STWiOR Łopuszna, Ostrowsko 242.26 KB
Załącznik Nr4cz.3 - STWiOR Szlembark, Dębno 300.10 KB
Umowa - Wzór 36.70 KB
UWAGA: Wyjasnienie z dn. 30.04.2012r. - Korekta długości drogi w Łopusznej na 310m 107.19 KB
Załącznik do wyjaśnienia Nr 3 cz.2 Łopuszna - Przedmiar Robót po korekcie 34.70 KB
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Ludźmierz „Do Staszlów” i Krauszów „Ogrody”.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 150m drogi w miejscowości Ludźmierz w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza oraz remont 250m drogi w miejscowości Krauszów w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Łopuszna „ul. L. Łojasa” i Ostrowsko „Do boiska sportowego”.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 310m drogi w miejscowości Łopuszna w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza oraz remont 250m drogi w miejscowości Ostrowsko w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie odwodnienia, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza i roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Szlembark „Nadwodnia” i poszerzenie „Kościelnej” oraz w Dębnie „ul. Długa”.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 150m drogi w miejscowości Szlembark i poszerzenie na dł. 150m w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza i robót wykończeniowych oraz remont 340m drogi w miejscowości Dębno w zakresie: roboty przygotowawcze, wykonanie odwodnienia, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer