Jesteś tutaj

Przetarg Nieograniczony: Remont dróg rolniczych w Dursztynie, Ludźmierzu, Łopusznej i Ostrowsku

Rozstrzygnięcie z dn. 13.07.2012r.

Zamieszczenie w BZP 209458-2012 z 19 czerwca 2012r.
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GPI.271.1.12.2012


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2662632, faks 018 2662152.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ugnowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg rolniczych w miejscowościach: Dursztyn, Ludźmierz, Łopuszna i Ostrowsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg rolniczych w miejscowościach: Dursztyn Nr K362886 „Do Cola” dł. 350mb, Ludźmierz Nr K363175 „Pod Bór” dł. 1000 mb, Łopuszna Nr K363243 „Na Małą Górę” dł. 500 mb, Ostrowsko Nr K363454 „Na Waksmundzką Górę” dł. 400 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV: 45.23.31.42-6).      
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: -----.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty - wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oraz niniejszym ogłoszeniu
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Możliwa jest zmiana terminu wykonania zadania przy zaistnieniu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wpływają na termin jego realizacji. Możliwe jest dokonanie zamówień dodatkowych w przypadku robót nieprzewidzianych w SIWZ, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugnowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 12:00,
           miejsce: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 13
.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania współfinansowane z FOGR.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.




PLIKI DO POBRANIA:
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/01SIWZ12.pdf SIWZ  160.31 KB  
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/02Zalaczniki12.pdf Załączniki  106.64 KB  
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/03ZalNr3cz.1.pdf Załącznik Nr3 cz.1 - Przedmiar Robót: Dursztyn  34.64 KB  
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/04ZalNr3cz.2.pdf Załącznik Nr3 cz.2 - Przedmiar Robót: Ludźmierz  34.04 KB
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/05ZalNr3cz.3.pdf Załącznik Nr3 cz.3 - Przedmiar Robót: Łopuszna  35.80 KB  

/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/06ZalNr3cz.4.pdf Załącznik Nr3 cz.4 - Przedmiar Robót: Ostrowsko  34.64 KB
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/07ZalNr4.pdf Załącznik Nr4: STWiOR 745.57 KB 
/pliki/SIWZ/2012/12Dr_rolnicze/08Umowa12.pdf Umowa - Wzór  36.79 KB

 

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi rolniczej w miejscowości Dursztyn „Do Cola”   
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 350mb drogi: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz oczyszczenie rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi rolniczej w miejscowości Ludźmierz „Pod Bór”
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 1000mb drogi: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz oczyszczenie rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi rolniczej w miejscowości Łopuszna „Na Małą Górę”
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 500mb drogi: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz oczyszczenie rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi rolniczej w miejscowości Ostrowsko „Na Waksmundzką Górę”
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont 400mb drogi: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz oczyszczenie rowu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer