Jesteś tutaj

Przetarg Nieograniczony: Budowa Szkoły Podstawowej w Ostrowsku - roboty wykończeniowe

Rozstrzygnięcie z dn. 05.11.2012r.

Zamieszczenie w BZP 374642-2012 z 1 października 2012r.
wraz ze zmianą ogłoszenia BZP 395386-2012 z 12 października 2012r.

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GPI.271.1.24.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2662632, faks 018 2662152.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ugnowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty wykończeniowe budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Ostrowsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Ostrowsko obejmujące: roboty budowlano-konstrukcyjne, wyposażenie sali gimnastycznej, makroniwelację terenu, drogi, parkingi i chodniki, wpusty uliczne, obiekty sportowe z drenażem, elementy małej architektury, ogrodzenie, mikroniwelację i zieleń, instalacje wod.kan., instalacje c.o., instalacje wentylacji, instalacje i sieci elektryczne, instalacje słaboprądowe, kotłownię cz. technologiczno-instalacyjną, przebudowę sieci teletechnicznej, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, wylot do potoku Czerwonka, zabezpieczenie skarp i dna oraz zarurowania rowu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV: 45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5)       
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: 150000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty - wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oraz niniejszym ogłoszeniu
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4—8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Możliwa jest zmiana terminu wykonania zadania przy zaistnieniu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wpływają na termin jego realizacji. Możliwe dokonanie zamówień dodatkowych w przypadku robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej i SIWZ, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugnowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 12:00,
           miejsce: Urząd Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ, pok. nr 13.
(po zmianie BZP 395386-2012)

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -----.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.





PLIKI DO POBRANIA:
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/01SIWZ24.pdf SIWZ  199. KB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/02Zalaczniki24.pdf Załączniki  111.83 KB  
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/03ZalNr3.zip Załącznik Nr3 - Przedmiary Robót  4.63 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/04ZalNr4cz.1-Architektura.zip Załącznik Nr4 cz.1 - Projekt: Architektura  13.52 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/05ZalNr4cz.2-Instalacja_c.o.zip Załącznik Nr4 cz.2 - Projekt: Instalacja_c.o.  4.45 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/06ZalNr4cz.3-Instalacja_wod_kan.zip Załącznik Nr4 cz.3 - Projekt: Instalacja - wod-kan  2.05 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/07ZalNr4cz.4-Instalacje_elektryczne.zip Załącznik Nr4 cz.4 - Projekt: Instalacje elektryczne  6.79 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/08ZalNr4cz.5-Instalacje_slabopradowe.zip Załącznik Nr4 cz.5 - Projekt: Instalacje słaboprądowe.  1.08 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/09ZalNr4cz.6-Kotlownia_weglowa.zip Załącznik Nr4 cz.6 - Projekt: Kotłownia węglowa  1.75 MB
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/10ZalNr4cz.7-Makroniwelacja.zip Załącznik Nr4 cz.7 - Projekt: Makroniwelacja  2.82 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/11ZalNr4cz.8-Mikroniwelacja.zip Załącznik Nr4 cz.8 - Projekt: Mikroniwelacja  1.79 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/12ZalNr4cz.9-Sieci_kanalizacyjne.zip Załącznik Nr4 cz.9 - Projekt: Sieci kanalizacyjne  3.84 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/13ZalNr4cz.10-Teletechnika.zip Załącznik Nr4 cz.10 - Projekt: Teletechnika  1.89 MB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/14ZalNr4cz.11-Wentylacja_mechaniczna.zip Załącznik Nr4 cz.11 - Projekt: Wentylacja mechaniczna  949.10 KB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/15ZalNr5.pdf Załącznik Nr5 - STWiOR  930.71 KB 
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/16Umowa24.pdf Umowa - Wzór  81.04 KB  


/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/Wyjasnienie_05.10.2012.pdf UWAGA!!! Wyjasnienie do SIWZ z dn 05.10.2012  52.17 KB  
/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/Wyjasnienie_12.10.2012.pdf UWAGA!!! Wyjaśnienie do SIWZ z dn 12.10.2012 - wraz ze zmianą terminu składania ofert na dzień 17.10.2012.pdf  71.86 KB 



/pliki/SIWZ/2012/24Ostrowsko_SP/word.rar Pliki pomocnicze przedmiarów  217.74 KB






 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer