Jesteś tutaj

Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Wójt Gminy Nowy Targ ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Nowy Targ 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9

1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
a) nazwa stanowiska; stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych.
b) wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godzin tygodniowo

2. Osoba ubiegająca się zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:   
a) posiadać obywatelstwo polskie,
b) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
e) nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
f) posiadać wykształcenie  co najmniej średnie,
g) biegła obsługa komputera z zakresu MS Office oraz pakietu  Windows.

3. Wymagania dodatkowe związanie z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) znajomość przepisów ustaw: o ewidencji ludności i dowodach osobistych, kodeks postępowania administracyjnego,
b) znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
c) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
d) doświadczenie w pracy związanej z obsługą ludności,
e) odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
f) mile widziane: znajomość języków obcych.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
a) przyjmowanie wniosków, obsługa systemu informatycznego oraz wszelkie inne czynności związane z  wydawaniem dowodów osobistych,
b) obsługa systemu ewidencji ludności,
c) prowadzenie spraw dot. sportu i rekreacji

5.Wymagane dokumenty:
a) szczegółowe CV,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dokumentów  poświadczających wymagane  kwalifikacje,
f ) inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dodatkowych,
g) zaświadczenie lub oświadczenie  o niekaralności

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nowy Targ lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowy Targ ul. Bulwarowa 9 , 34-400 Nowy Targ z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych” w terminie do dnia 16.08.2007r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowy Targ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Nowy Targ, 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani  pisemnie oraz telefonicznie. Wszyscy kandydaci będą informowani o wyniku naboru.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U z 2002. Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1953 z późn. zm.)

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer