Jesteś tutaj

Unieważnienie postępowania na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nowy Targ

TABLICA OGŁOSZEŃ w/m
od 24 kwietnia do 4 maja 2013r.

 

 

Nasz znak: GPI.271.3.1.2013


Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz pkt. 26 SIWZ, Wójt Gminy Nowy Targ unieważnia postępowanie na: ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nowy Targ” UPUE: Złożono pod nr referencyjnym 2013-035850 z 13 marca 2013r., Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej (2013/S 053-087280).

W związku z tym, iż oferta z najniższą ceną nr 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.
Kwota, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 2 200 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy 00/100 zł brutto), natomiast kwota oferty z najniższą ceną: Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „EMPOL” Sp. z o.o. – Lider konsorcjum, IB Sp. z o.o. – Partner konsorcjum wynosi 3 939 559,44 złotych brutto i znacząco przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer