Wójt Gminy Nowy Targ ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nowy Targ 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9
Komisja Rekrutacyjna (148 Kb)
1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
a) nazwa stanowiska; stanowisko ds. księgowości budżetowej
b) wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godzin tygodniowo,
2. Osoba ubiegająca się zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
a) posiadać obywatelstwo polskie,
b) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości budżetowej,
c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
e) nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
f) posiadać wykształcenie wyższe,
g) biegła obsługa komputera z zakresu MS Office oraz pakietu Windows.
3. Wymagania dodatkowe związanie z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o podatku od towarów i usług b) znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
c) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
d) doświadczenie w pracy związanej z obsługą ludności,
e) odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
f) mile widziane: znajomość języków obcych.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) sporządzanie przelewów dla firm,
b) sprawdzanie rachunków pod względem formalno- rachunkowym,
c) wystawianie faktur VAT,
d) prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów VAT,
e) sporządzanie miesięczne rozliczeń podatku VAT do Urzędu Skarbowego,
f) nadzór i analiza ściągalności należności z tytułu umów dzierżawy i użytkowania wieczystego,
g) sporządzanie list płac, dokumentów do ZUS i do Urzędu Skarbowego.
h) wykonywanie czynności zleconych przez Kierownika.
5.Wymagane dokumenty:
a) szczegółowe CV,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje,
f ) inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dodatkowych,
g) zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nowy Targ lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowy Targ ul. Bulwarowa 9 , 34-400 Nowy Targ z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w terminie do dnia 26.05.2008r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowy Targ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Nowy Targ, 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani pisemnie oraz telefonicznie. Wszyscy kandydaci będą informowani o wyniku naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U z 2002. Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm.)
Wójt Gminy
mgr Jan Smarduch
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer