Jesteś tutaj

Wójt Gminy Nowy Targ ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Nowy Targ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

 

PODINSPEKTOR DS.INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
 

miejsce pracy: Urząd Gminy Nowy Targ

 ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie: wyższe zawodowe, wymagany profil (specjalność): budownictwo, architektura, inżynieriaśrodowiska, ochrona środowiska, administracja;
    3. co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe;
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6. nieposzlakowana opinia;
    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
    8. znajomość przepisów z zakresu:
  • ustawy Prawo budowlane,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    1. znajomość obsługi programów komputerowych typu MS Office (Word, Excel, Power Point).

2.  Wymagania dodatkowe:

  1. kontrola i ocena dokumentacji projektowej oraz przedmiarowej inwestycji,
  2. zdolność szybkiego przyswajania informacji,
  3. znajomość przepisów z zakresu:
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • o ochronie danych osobowych;
  4. dyspozycyjność,
  5. łatwość i swoboda w nawiązywania kontaktów z innymi,
  6. zaangażowanie, kreatywność,
  7. dokładność, samodzielność,
  8. prawo jazdy kat B.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. nadzorowanie modernizacji, adaptacji i remontów budynków gminnych,
  2. nadzorowanie inwestycji gminnych,
  3. przygotowanie projektów umów na roboty budowlane, remontowe, prace projektowe inwestycji i remontów,
  4. współpraca z wykonawcami oraz inspektorami nadzoru celem jak najlepszej realizacji zadań,
  5. dokonywanie  przekazywania  placu  budowy  i  odbiorów  robót  inwestycyjnych, remontowych i przekazywanie tych robót właściwym podmiotom,
  6. prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych,
  7. tworzenie wieloletnich, rocznych bieżących planów w zakresie inwestycji, remontów i uzgodnienie z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi,
  8. nadzór nad terminowością realizacji umów,
  9. przygotowywanie dokumentacji celem uzyskania decyzji na użytkowanie obiektów nowo budowlanych i remontowych,
  10. weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym faktur  i  wszelkich operacji związanych z prowadzoną inwestycją,
  11. przygotowywanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość,
  12. prowadzenie rejestru umów i zleceń dotyczących realizacji procesu inwestycyjnego,
  13. opracowywanie  i  przygotowywanie  wniosków  związanych  z  usuwaniem  skutków powodzi,
  14. bieżące naprawy i konserwacja oświetlenia ulicznego,
  15. nadzorowanie  sprawności  sieci  wodociągowej,  kanalizacyjnej  oraz  oczyszczalni ścieków,
  16. bieżące utrzymanie dróg, remonty cząstkowe dróg,
  17. organizacja i koordynacja zimowego i letniego utrzymania dróg,
  18. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w imieniu Gminy nad robotami drogowymi,
  19. przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych wynikających w ustawy Prawo zamówień publicznych,
  20. wykonywanie czynności realizowanych w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji zleconych przez przełożonych.

4.Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) CV
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających;

  • dyplom ukończenia studiów wyższych,
  • posiadane uprawnienia i ukończone kursy,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kwestionariusz osobowy,

d) oświadczenie kandydata:

  • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku do spraw inwestycji,
  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j. t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

UWAGA

CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia wymienione w pkt 4 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składającą ofertę.

 

  1. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Nowym Targu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%.

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowy Targ ul. Bulwarowa 9, 34 – 400 Nowy Targ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 września 2016 r., w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „nabór na stanowisko inwestycji i zamówień publicznych”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie przeprowadzenia pisemnego testu sprawdzającego wiedzę kandydata  oraz przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy Nowy Targ zastrzega sobie prawo zakończyć postępowanie konkursowe na „stanowisko do spraw inwestycji i zamówień publicznych” lub unieważnić je w każdym czasie, bez podania przyczyny.

O rozstrzygnięciach postępowania konkursowego aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową.

Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane drogą pocztową.

Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane w Urzędzie Gminy zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

                                                                                     Wójt Gminy Nowy Targ

                                                                                          mgr Jan Smarduch

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer