Jesteś tutaj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji

Wójt Gminy Nowy Targ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji 
 

miejsce pracy:   Urząd Gminy w Nowym Targu
                         ul. Bulwarowa 9, 34-400 Nowy Targ

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania:
1. obywatelstwo polskie,
2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3. posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym, w zakresie prawa, ekonomii, administracji publicznej, techniczne lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
6. znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
7. bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie ustaw:
- Prawo Zamówień Publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
8. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
9. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora publicznego,
2. umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
3.  umiejętność pracy w zespole,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, uprzejmość i życzliwość w zakresie obsługi klienta.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Nadzór oraz organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawo zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym
 w szczególności:
1) przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
2) uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Wójta w tej sprawie,
3) opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
4) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
5) opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
6) uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
7) rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
8) reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań,
10) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia  publiczne,
11) opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
12) prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień   publicznych,
13) archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
3. Obsługa zadań na rzecz społeczności romskiej
4. Nadzorowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
5. Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów,
6. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
7. Realizacja innych zadań zleconych przez Kierownictwo Urzędu, w ramach powierzonego zakresu czynności.
8.  Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
9. Z zakresu inwestycji:
1) nadzorowanie modernizacji, adaptacji i remontów budynków stanowiących mienie gminne,
2) nadzorowanie budowy nowych inwestycji gminnych,
3) współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach,
4) dokonywanie przekazywania placu budowy i odbiorów robót inwestycyjnych, remontowych i przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom,
5) prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych,
6) nadzór nad terminowością realizacji umów,
7) przygotowywanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających;
• dyplom(y) ukończenia studiów wyższych,
• posiadane uprawnienia i ukończone kursy,
• kserokopia dowodu osobistego,
• kwestionariusz osobowy,
d)  oświadczenie kandydata:
• o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku do spraw zamówień publicznych i inwestycji,
• o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U.2016.902 t.j. ze zm.).
UWAGA
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia wymienione  w pkt IV winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składającą ofertę.

V. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Nowym Targu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowy Targ ul. Bulwarowa 9, 34 – 400 Nowy Targ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 stycznia 2018r. do godz. 10°°, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Nowy Targ zastrzega sobie prawo zakończyć postępowanie konkursowe na stanowisko do spraw zamówień publicznych i inwestycji lub je unieważnić w każdym czasie, bez podania przyczyny.
O rozstrzygnięciach postępowania konkursowego aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową.
Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane drogą pocztową.
Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane w Urzędzie Gminy zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

        Wójt Gminy Nowy Targ
               mgr Jan Smarduch

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer