W związku z występującym problemem braku dostępu do sieci telefonii komórkowej w obrębie Gminy Nowy Targ, wszystkich zainteresowanych mieszkańców zachęca się do zgłaszania przedmiotowej kwestii bezpośrednio u swoich operatorów sieci komórkowej.
W tym celu, z inicjatywy Radnego Łukasza Warasa została przygotowana w formie pisemnej reklamacja usługi telekomunikacyjnej wraz z wezwaniem do zapłaty, dostępna do pobrania poniżej.
Pisemną reklamację usługi telekomunikacyjnej wraz z wezwaniem do zapłaty, należy czytelnie wypełnić, wskazując m.in. dane adresowe, numer telefonu komórkowego, numer ewidencyjny podany na umowie lub rachunku oraz przesłać ją listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem nadania na adres swojego operatora, lub bezpośrednio u operatora, po wcześniejszym jej potwierdzeniu.
Wszelkie zwrotne odpowiedzi na złożone reklamację, udzielone przez operatorów należy zachować i następnie przekazać bezpośrednio lub drogą korespondencyjną do Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9, Nowy Targ (pokój 001, parter).
Zwrotne odpowiedzi, na złożone reklamację będą stanowiły udokumentowaną podstawę do wystąpienia przez Radę Gminy Nowy Targ do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Krakowie ul. Świętokrzyska 12, 30 -015 Kraków, który jest instytucją podejmującą stosowne interwencje w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych.
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer